Wed Jul 10 2024

Praktikantide tagasivaade: kogemus Optimist Publicus ja tutvumine kommunikatsioonimaailmaga

Juunikuus võõrustas Optimist Publicu tiim enda seas kahte praktikanti: Diane Palevit ja Mona Lene Maanurme. Diane ja Mona Lene proovisid esimest korda kätt kommunikatsioonitöös ning toovad välja, mis kogemusest kaasa võtsid. 

 

 

Praktikantide kliendiportfelli suurus tegi silmad ette teistele Optimisti Publicu töötajatele,  nimelt tegelesid nad viie nädala jooksul kokku 13 erineva kliendiga. Tööülesanneteks olid pea kõik, mida ühes 360-kraadises kommunikatsioonibüroos teha tuleb: uudislugude kirjutamine, meediapitchide koostamine, kampaania kontseptsioonide loomine, SWOT analüüside ja kõiksugu taustatöö tegemine, analüüsimine, konkurentide- ja meedialisti koostamine, agentuuri sotsiaalmeedia haldamine, klientidega tutvumine, ajakirjanikega suhtlemine ning loovlahenduste mõtlemisel kaasa aitamine. Ning mis selle juures kõige olulisem: arusaam, mida üks või teine klient päriselt vajab ning kuidas positiivselt avalikkuses silma paista. 

 

Küsisime praktikantidelt tagasisidet praktikale. Tahtsime teada saada, millised olid nende ootused ja kas praktika vastas neile? Mida nad õppisid ja mis tarkuseterad Optimist Publicust edaspidiseks kaasa võtavad?

 

 

Diane 

 

 

Praktikavestlusel ütlesin: “Tunnen, et olen 100% agentuuri inimene.” Tunne oli õige. Agentuuritöö on mitmekülgne, hariv, väljakutseid esitav ja põnev! Nagu mainitud sai, siis puutusime kokku 13 erineva ettevõttega. Omandasin teadmisi pangandusest, kultuurist, kaubandus- ja tervishoiuvaldkonnast, mis pani mind mõtlema tulevikule ja sellele, mis valdkonda kõige enam sobituksin.

 

Optimisti praktikal ei pea kartma abi küsida, ülesanded olid hästi ära seletatud ja läbimõeldud, tiim oli alati toetav, praktikandid kaasatud erinevatesse projektidesse ja neid võeti põnevatele PR-sündmustele ja aktsioonidele kaasa. Lasti teha n-ö päris tööd, mis koostöös mentoriga vormistati agentuurile omaseks ning alati anti tagasisidet selgete põhjendustega, et saaksime oma oskuseid arendada. 

 

Tänu praktika kogemusele tean, kuidas käib töö agentuuris. Oluline on koostöö ja usaldus, ilma nendeta ei saaks üks agentuur toimida. Ma olen tänulik, et meil avanes võimalus teha koostööd Optimisti tiimiga. Aitäh, et meid usaldasite, avades meile enda agentuuri uksed. 

 

Suur aitäh Optimist Public!  ❤️

 

Mona

 

Nagu praktika alguses sai öeldud, siis Optimist Publicusse tulek oli minu jaoks oluline, et selgusele jõuda, kas kujutelm, et PR ühendab loomingulisuse ja praktilisuse, vastab tõele. Saan tagasi vaadates rõõmuga tõdeda, et mu ettekujutus ei vedanud mind alt. Mina, kes ma vajan mitmekülgseid väljakutseid ja tööülesandeid, tundsin end kommunikatsioonitöös väga hästi ja koduselt. 

 

Optimist võttis mu avasüli vastu. Tundsin kõikide tiimiliikmete poolt siirast huvi, kuidas mul praktikandina läheb, abivalmidust, viitsimist seletada lahti asju, mis nende enda jaoks võisid vahel nii enesestmõistetavad olla. Kuna kliente, kellega ühel või teisel moel toimetasime, oli kokku 13, sain tuttavaks kõikide tiimiliikmetega ning süübisin nende mõttemaailmasse, motivatsiooni ja tööstiili. Seeläbi õppisin igalt Optimisti töötajalt midagi ja see on ilmselt ka suurim väärtus, mida see praktika pakkus. Tundsin kõik see aeg, kui ägedad on inimesed – kui on uudishimu inimesega vestelda, võib avastada nii palju huvitavat ja silmiavardavat. 

 

Optimist Publicu praktikalt võtan enda jaoks kaasa enesekindluse, et olen ülikooliõpinguteks valinud õige eriala. Samuti teadmise, et hea tiimidünaamika ja läbisaamine on üliolulised, julgus on üks tähtsamaid omadusi, mida tasub treenida, kommunikatsioonitöös peab suutma kohaneda kiire tempo ja muutustega ning orienteeruda ulatuslikus teemadekompotis.

 

Aitäh usaldamast ja kutsumast, Optimist Public! Olen selle kogemuse üle ülimalt tänulik. Loodetavasti näeme kunagi jälle! ❤️

 

 

SHARE

Recommended