Elron

Elron – lehvita Tiiule!

Igal aastal enne jõule on Elron soovinud enda kliente ja reisijaid positiivselt üllatada – selleks on loetud rongides luuletusi, kaunistatud ooteruume või kingitud reisijatele väikeseid maiustusi jõulupühade eel. Ka 2016. aastal oli eesmärk sama – pidada enda reisijaid meeles ja tõsta Elroni brändi esile. Koostöös kliendiga muutsime briifi ning tõstsime fookusesse inimesed, kes elavad raudtee ääres ja reisijaid, kes igapäevaselt neist mööduvad. Uskusime, et seeläbi muudame ka Elroni brändi tugevamaks ja aitame kaasa müüginumbrite kasvule.

Kuna eelarve oli väga piiratud, siis ei saanud me panustada info levitamisel reklaami, kuid valisime Creative-PR lähenemissuuna, muutes kampaania iseenesest uudiseks.

Valitud strateegia oli edukas – kampaania jõudis uudislugude ja sotsiaalmeedia kaudu peaaegu poolte eestlasteni, Elroni detsembrikuu müüginumbrid kasvasid. Meie saime kaasa aidata jõulude eel nii olulise tunde nagu hoolimine esiletoomisele.