Barley Bros

Esimese pruulitud limonaadi Barley Bros lansseerimine

Juulis tõime turule esimese pruulitud limonaadi Barley Bros, mis on 100% naturaalne ehk sama ehe kui lehmast lüpstud piim. Avasündmuse keskmes oli maailma esimene limonaadilüpsivõistlus, kus osalejad pidid kiiruse peale lehma udaratest limonaadi lüpsma! Läbi üllatava ja humoorika võistluse tõime tähelepanu pruulitud karastusjoogi naturaalsusele ja tervislikkusele!

Taust:
Karastusjookide suhkrusisaldus ületab mitmekordselt soovituslikku päevast normi – 0,5l limonaadis on 12tl suhkrut. Saku otsustas turule tuua esimese pruulitud limonaadi, mis sisaldab ainult looduslikke komponente.

Tõsta avalikkuse teadlikkust suhkrustatud jookide negatiivsest mõjust
Kaasata ja informeerida terviseteadlikke mõjuisikuid
Lansseerida uus toode meediaväärtuslikult, et tõsta teadlikkust pruulitud limonaadi naturaalsusest
Anda tarbijatele, mõjuisikutele ja meediale võimalus osaleda interaktiivselt uue limonaadi lansseerimisel, et olla uue toote sõnumikandjateks

Eelkommunikatsioonis lõime tähelepanu suhkrustatud jookide liigtarbimisele ning negatiivsele mõjule tervisele. Kaasasime terviseteadlikke mõjuisikuid, saates neile Barley Brosi taaskasutatava kinkekarbi koos kutsega avasündmusele. Puidust kinkekarbis olid ka istutusseemned juhendiga kuidas karpi taaskasutada maitsetaimede kasvatamiseks.
Kuna Barley Bros sümboliseeris uue ajastu karastusjookide tulekut, siis ehitasime avasündmuse üles enneolematule lahendusele – limonaadilüpsimasinale. Nii nagu lehmapiim on naturaalne ja looduslik toode, on ka Barley Bros. Töötasime välja spetsiaalselt avasündmuse jaoks limonaadilüpsi masina koos tõesena näivate udaratega, mis tunnetavad käe haardetugevust, millel on liikuv saba ning mis teeb võidu puhul „muuu“. Korraldasime esimese limpsilüpsivõistluse, millest said osa võtta toote edasimüüjad, mõjuisikud, meedia.
Lisaks korraldasime kepphobuste show ning pakkusime Barley Brosist tehtud alkoholivabasid kokteile, gelatot, tervislikke hõrgutisi.

Tulemused:

50+ mõjuisiku postitust sotsiaalmeedias, nähtavus ca 120 000
Reportaažid limonaadilüpsivõistluselt uudistesaadetes
Kampaania valiti Bestmarketingi nädala kampaaniaks
Septembris lansseeris Toiduliit jätkukampaania teadlikkuse tõstmiseks lisatud suhkrute osas
Carslberg Group koostas Eesti tegevuste baasilt juhendi toote lansseerimiseks teistel turgudel